Registreer Uw Product

Amazin’ Aces Garantie-activering

Hier om de garantie voor uw pickleball paddle of accessoire te activeren? U bent op de juiste plek.

Onze producten zijn ontworpen voor duurzaamheid en elk stuk is ontworpen om langdurig pickleball-spel aan te kunnen.

In het zeldzame geval van een defect, zal het registreren van uw aankoop de manier waarop u aanspraak maakt op uw garantie stroomlijnen. En we moedigen u aan om u aan te melden voor toegang tot onze ongelooflijk grappige (naar onze mening, en die van onze kinderen) nieuwsbrief, vol met exclusieve kortingen en aanbiedingen op onze uitrusting. Vul hieronder uw gegevens in.

Veelgestelde Vragen Over Garantie

Waarvoor is de Amazin’ Aces-garantie? Wat dekt het?

Lees hier meer over onze garantie en wat deze dekt.

Hoe vraag ik een vervanging aan? Moet ik een aankoopbewijs overleggen?

Garantieclaims kunnen worden ingediend door een e-mail te sturen naar . We zullen uw e-mailverzoek doorverwijzen naar onze originele e-mail/bestellings-ID en vragen om een paar foto’s van het product zodat we het kunnen verbeteren.

Ik heb de gevraagde info ingestuurd. Wanneer krijg ik mijn vervanging?

U zou binnen 72 uur na het verzenden van de vereiste informatie een update over uw claim moeten ontvangen, gevolgd door een trackingnummer wanneer de vervangende wordt verzonden. Als er meer dan 72 uur zijn verstreken, neem dan contact met ons op voor hulp.

Wat zijn de vereisten voor een garantieclaim?

Dit is geen ingewikkeld proces. Als u echter uw originele bestel-ID opgeeft, kunnen we uw product koppelen aan de productiedatum en fabricagedatum. We kunnen ook vragen om foto’s van het beschadigde product, of dat beschadigde producten aan ons worden geretourneerd. Deze dingen zijn nodig om ervoor te zorgen dat andere mensen niet hetzelfde probleem ervaren als jij.